محموله‌های Scarlet Nexus در سراسر جهان و فروش دیجیتالی از 1 میلیون عبور کردند

محموله‌های Scarlet Nexus در سراسر جهان و فروش دیجیتالی از 1 میلیون عبور کردند

پس از عرضه در ژوئن 2021، نکسوس Scarlet Bandai Namco از یک میلیون محموله و فروش دیجیتالی در سراسر جهان عبور کرد. در مجموع دو میلیون بازیکن در هنگام محاسبه مشترکان Xbox Game Pass و PC Game Pass به دست آورد. برای تشکر از بازیکنان، تامامی ایشیکاوا (که به عنوان هنرمند مفهومی در بازی خدمت کرد) یک تصویر یادبود ویژه ایجاد کرده است.

 

 Scarlet Nexus که در آینده اتفاق می‌افتد، روی دو قهرمان داستان متمرکز است - یویتو سومراگی و کاسان رندال - که اخیراً به سایر نیروهای سرکوبگر (OSF) پیوسته‌اند. دیگران موجودات جهش یافته خصمانه ای هستند که از آسمان می افتند و تشنه مغز هستند. بنابراین این به OSF بستگی دارد که اعضای آن می توانند از قدرت های روانی استفاده کنند تا با آنها مبارزه کنند.

 

البته، چیزهای بیشتری از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد، اما این یک عنوان هک اند اسلش است.  Scarlet Nexus برای PS4، PS5، PC، Xbox Series X/S و Xbox One در دسترس است. کسانی که علاقه مند به بررسی آن هستند می توانند نسخه ی نمایشی Story را بازی کنند که به شما امکان می دهد Yuito یا Kasane را انتخاب کنید و قسمت های اولیه داستان را با پیشرفت به بازی کامل بازی کنید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو محموله‌های Scarlet Nexus در سراسر جهان و فروش دیجیتالی از 1 میلیون عبور کردند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9276

خبرنامه بازی ها

گالری